Tävling i helgen.

I helgen kommer endast Emelie att sköta bloggen då jag (Rebecca)
åker till Vetlanda för att vara med i ELIT Allsvenskan i dressyr.
Jag lovar att jag ska försöka fota lite, men jag kommer troligen ha fullt upp
nästan hela tiden (men nått kan jag lova att det blir) ;D Så håll utkik i
bloggen på söndag när jag kommer hem!
Kramar från Rebecca ;D



Ursäkta kvaliteten på bilden, men det va den roligaste o mest passande ;D

(På bilden är det jag och min häst Bostorp Sally från förra årets ELIT tävling.
Bilden har min syrra tagit efter att vi kommit ut från prisutdelningen. Vi kom
3a i laget och jag var 3a individuellt) :D:D<3



Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress: (visas inte)

Vad heter din blogg?

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0