ELIT Allsvenskan, ponnydressyr 18 oktober -08

Här kommer lite mingelbilder från tävlingen i helgen ;) Hästen på bilderna är min c-ponny Bostorp Sally och det är jag som rider. När jag rider så är det min lillasyster Lovisa som har fotat, men resten av bilderna har jag tagit själv :)

Rebecca Tjäder - Bostorp Sally Rebecca Tjäder - Bostorp Sally Rebecca Tjäder - Bostorp Sally
Rebecca Tjäder - Bostorp Sally Rebecca Tjäder - Bostorp Sally Rebecca Tjäder - Bostorp Sally
Rebecca Tjäder - Bostorp Sally Rebecca Tjäder - Bostorp Sally Rebecca Tjäder - Bostorp Sally
Rebecca Tjäder - Bostorp Sally Rebecca Tjäder - Bostorp Sally Rebecca Tjäder - Bostorp Sally
Rebecca Tjäder - Bostorp Sally Rebecca Tjäder - Bostorp Sally Rebecca Tjäder - Bostorp Sally
Rebecca Tjäder - Bostorp Sally Rebecca Tjäder - Bostorp Sally Rebecca Tjäder - Bostorp Sally


© - www.overallt.blogg.se -08
Canon EOS 400D

Kommentera här!
Skrivet av: Anonym

så fina ni är :) <3

2008-10-19 @ 21:04:21
Skrivet av: Mariah N

Fina bilder!,roligt med riding.red en hel del när jag var i tonåren,men har nu slutat då det är för dyrt.

2008-10-20 @ 19:19:01
Kan hittas på: http://nimah.blogg.se/
Skrivet av: Fanny&Vanessa

mycket fint!!!!!Ha det super, tusen kramar från Vanessa och Fanny på justlikeus.blogg.se!:)

2008-10-27 @ 15:32:57
Kan hittas på: http://justlikeus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress: (visas inte)

Vad heter din blogg?

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0