Gud vad dåliga vi har varit!

Förlåt för jättedålig uppdatering! Vi har haft väldigt mycket för oss i veckan och tyvärr har inte prioriterat bloggen. Vi "drar igång igen" i veckan som kommer, men tänkte att jag snabbt kan berätta lite om våran helg; vi åkte nämligen upp till sthlm i lördags och shoppade, men det har även blivit en hel del foton ska ni veta! Riktigt nöjd med dem måste jag säga, hoppas ni gillar dem när de kommer upp. Den här gången har det blivit bilder på mig och Rebecca (tagna av oss två självklart..) på sthlms gator! Jättefint ljus och tiden gick snabbt som attans!

Tyvärr har jag ingen möjlighet att publicera några dem, då de flesta är tagna med Rebeccas kamera och kvalitén försämrades på något konstigt sätt när hon skulle skicka dem till mig. Återkommer med dem imorgon förhoppningsvis!


Kommentera här!
Skrivet av: Anonym

mmhmmmmm.....

2009-01-31 @ 21:35:40

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress: (visas inte)

Vad heter din blogg?

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0