Fota Matilda idag!

Nu är jag hemma från tävlingen i Vetlanda och det gick super! :D Jag fick ingen placering men vad gör det? (Bilder kommer ikväll). Nu ska jag göra mej iordning och sen ska jag ta bussen in till Norrköping för att fota med Emelie och Matilda. Jag ska styla Matilda till en "hora" och så ska vi ställa henne i en gränd o fota, det kommer bli så häftigt! Ska fråga Calle lite snällt sen om han vill hjlpa oss att redigera bilderna i PS :)

GLÖM INTE KOLLA IN IKVÄLL, DÅ KOMMER MÅNGA BILDER :D

Kommentera här!
Skrivet av: Maddie

Oj, det har jag glömt totalt! Kolla designadinblogg.se

2008-10-19 @ 11:43:58
Kan hittas på: http://madlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress: (visas inte)

Vad heter din blogg?

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0